Today: Sunnyday!

10 iunie 2008

Sunnyday in Drumul Taberei

Dupa un schimb de mesaje foarte placute legate de o comanda care era pe drum si care era asteptata cu nerabdare, aflu ca destinatara produselor de la Sunnyday are... doar 11 ani! Am zambit si m-am bucurat ca s-a descurcat atat de bine cu comanda online si cu comunicarea detaliilor pe mail.

Si inca o surpriza: am primit imediat dupa livrare o poza cu Andreea si cu prietena ei purtand Sunnyday (multumim) - nu orice poza... ci una in format de revista! Fetelor, wooow, m-ati dat pe spate! :)

Sa le purtati cu placere si cu aceeasi voiosie de azi! Hihi

Sunnyday in Drumul Taberei

3 comentarii:

LadyA spunea...

as vrea sa vad mai multe produse cu hello kitty!sunt innebunita dupa aceasta pisicuta:)

Sunnyday spunea...

ladya, in curand o sa mai avem si alte produse cu Hello Kitty, aboneaza-te la Newsletter (Blog) si vei primi noutatile pe email. ;)
vad ca ai un mic pisoi! :) sa-ti traiasca!

Anonim spunea...

Salut!

Numele meu este Emilia Ceausu si lucrez pentru Research International Romania, o agentie independenta de cercetare de piata.
In prezent, noi realizam un studiu despre fenomenul blog-urilor din Romania, iar parerea ta, in calitate de blogger, este foarte importanta pentru noi, de aceea am dori sa te invitam la o discutie mai ampla despre acest fenomn luni 23 iunie ora 14.
Discutia va dura aproximativ 2 ore, iar pentru participare vei primi un cadou din partea noastra in valoare de 70 RON.
Adresa agentiei noastre este Str. Doctor Iabob Felix, Nr. 17-19, Et.1.

Daca esti interesat si accepti invitatia mea ma poti contacta la numarul de telefon: 0728728505
sau la adresa de mail: emilia.ceausu@research-int.ro

Multumesc,

Today: Sunnyday!