Today: Sunnyday!

08 iulie 2008

Sunnyday in Venezia

Sunnyday in Venetia

Omu' din poze este varul meu din Brasov, pe numele... si domeniul lui Mihai Calin. De cand a terminat Facultatile tehnico-matematice colinda lumea, cica la Masterate, dar credeti-ma pe cuvant ca mai mult isi ocupa timpul facand fotografii cu oameni sau fotografii concept.

In fine, l-am rugat de cateva ori sa ma sune cand mai ajunge prin Venetia... mi-e tare dor de Venetia, n-am mai vazut-o de cativa ani buni si vroiam sa-i iau pulsul macar la telefon (copilarii, dar l-am rugat!). El a uitat. Stiam ca ajunge din nou p-acolo, eu n-am mai zis nimic. Hehe, dar uite ce am primit, un puls adevarat pentru mine si Sunnyday: Sunnyday in Veneziaaa! Merci bai! :)

Va ziceam ca face toata ziua poze. A tinut sa dea o replica pozei de la Anamaria din Geneva (care e pe blog aici) si a facut una la fel in Elvetia. Da, a iesit tare misto, eu insa raman cu gandul la Venetia...


Sunnyday in Elvetia

4 comentarii:

Anonim spunea...

E minunat tricoul cu Sunnyday,vreau neaparat si eu,(adica noi,caci suntem mai multe prietene)dar si tipu' e fain.De VENETIA nu mai vorbim
Sunniday,cum luam legatura sa cumparam tricouri???

Anonim spunea...

Sunt Cristy,imi place nespus tricoul,dar vreau si alte culori???si cum aflu daca aveti marimea mea?As vrea sa-l incerc la Venetia...se poate?(a fost o gluma)dar vreau tricoul...pot zice: "VARA asta se poarta Sunniday"???????

Sunnyday spunea...

:) :) :)

Sunnyday Online Shop:

www.Sunnyday.ro

mihaicalin spunea...

"sunnyday in venetia" este de fapt o provocare la care astept un raspuns. Asa cum din Zurich am trimis raspuns Anamariei din Geneva, ma astept la un raspuns din alta parte a Italiei sau altceva gen Hamburg - Venetia nemtilor sau St.Petersburg - Venetia nordului.

Imaginatie va doresc :)

Today: Sunnyday!